პროექტის
სახელწოდება
|
პურის ფქვილი
და მისი ნაწარმი
ჩემს სოფელში
|
პროექტის
მთავარი იდეა
|
მოსწავლეთა დაინტერესება საკუთარ
სოფელში
არსებული კულინარიული
ტრადიციებით და კვლევის ჩატარება პურის
ფქვილისაგან დამზადებული ნაწარმის
ტექნოლოგიურ პროცესებზე.
|
პროექტის მნიშვნელობა / აქტუალობა
|
1.კვლევა-ძიების უნარების
განვითარება- -სრულყოფა
2.სოციალური უნარებისა
და თანამშრომლობითი უნარების
განვითარება.
3.ეთნოგრაფიული კულტურის
შესახებ საკუთარი დამოკიდებულების ჩამოყალიბება.
4.პრეზენტაციების, ფოტო-მასალის ,მომზადების შესწავლა.
|
პროექტის მიზნები
|
ა.
გავუღვივო ინტერესი ეთნოგრაფიული კულტურისადმი.
ბ.შეძლონ სოფელში
მცხოვრები იმერელი და მესხი მოსახლეობის
კულინარიული ტრადიციების შესწავლა,
მათ შორის
მსგავსება-განსხვავების დადგენა.
გ. შეისწავლიან პურის
ნაწარმის მომზადების ტექნოლოგიებს,ჩაიწერენ რეცეპტებს.
დ. შექმნიან ბროშურას
და ბუკლეტებს ჩემ მიერ მიწოდებული
‘’ფრაზათა პანორამით’’,.დაახარისხებენ მოპოვებულ მასალას ,
,შექმნიან საპრეზენტაციო სლაიდებს.
ე.შეძლ
ებენ მოძიებული მასალის
ბლოგზე ატვირთვას.
|
მოსწავლეთა ასაკი
|
16--17 წლის
მოსწავლეები.
|
ვადები/
ხანგრძლივობა
|
სამი კვირა
|
მოსალოდნელი შედეგები/
პროდუქტები, რა შეიძლება შეიქმნას
|
1..პრეზენტაცია
2 რეცეპტების
ბროშურა თავისი ლექსიკონით.
3..სპეციალური ბუკლეტები
სარეკლამო გაფორმებით.
4..სურათები გამოფენისათვის.
5..ყველაფერი აიტვირთება
ბლოგზე.
|
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
|
1.კომპიუტერი.
2ციფრული ფოტო-აპარატი.
3.კალმები,
ფურცლები, ფერადი მარკერები.
4.ადამიანური რესურსი---ვისგანაც ჩაიწერენ
მასალას.
5..საგამოფენო ადგილი
----საკლასო ოთახი, დერეფანი
ან ფოიე.
|
პროექტის მსვლელობა
(ძირითადი აქტივობები)
|
აქტივობა 1.
შეირჩევა 2 სამიზნე ჯგუფი.
აქტივობა 2.
1-ლი ჯგუფი - უნდა მოიძიონ
ინფორმაცია მესხური სამზარეულოს შესახებ .რომელშიც პურის
ფქვილის გამოყენებით გაკეთებული ნამზადი
იქნება წარმოდგენილი. ,ჩაიწერონ რეცეპტები
და გადაიღონ დამზადების
პროცესი.
მე-2-ჯგუფი: იმუშავებს
იმერული სამზარეულოს შესახებ
ინფორმაციის მოძიებაზე,მასალის ჩაწერაზე
და
დამზადების პროცესის
გადაღებაზე.
აქტივობა 3.
შეგროვებული მასალის
საფუძველზე თითოეული ჯგუფი
მოამზადებს პრეზენტაციას, გაანალიზებს
და დაახარისხებს მოპუვებულ
მასალას. დაამზადებს ფოტოებს
გამოფენისათვის.
აქტივობა 4.
მასალის
დახარისხების შემდეგ ერთი
ჯგუფი შეადგენს ბროშურას
რეცეპტების მიხედვით და დაურთავს ლექსიკონს.ხოლო მეორე
ჯგუფი - გააკეთებს და გააფორმებს სარეკლამო
ბუკლეტებს შედგენილი ფრაზათა
პანორამით.
აქტივობა 5.
მოპოვებული ფოტო-მასალის გამოყენებით
მოაწყობენ გამოფენას.
აქტივობა 6.
შეგროვებულ ინფორმაციას ატვირთავენ ბლოგზე.
|
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან კავშირი
|
ხელოვნება.
ისტორია.
|
პროექტის ხელმძღვანელი
|
ნათელა სარიშვილი.
|
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა
|
natelasarishvili@gmail.com
|
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი
|
http://natelasarishvili.blogspot.com/
|
კრიტერიუმები
|
დაბალი
|
საშუალო
|
მაღალი
|
მოცემული მასალის თანმიმდევრობისა და ლოგიკურობის დაცვა
|
წარმოდგენილი მასალა არ არის თანმიმდევრული და არ
არის დაცული ლოგიკურობა
|
ლოგიკურობა დაცულია, მაგრამ
ნაწილობრივ არის თანმიმდევრობა დაცული
|
მოცემული მასალა თანმიმდევრობით არის
წარმოდგენილი დადაცულია ლოგიკურობა
|
მასალის ნათლად და გარკვევით წარმოჩენა
|
მასალა არ არის
ნათლად და გარკვევით
წარმოჩენილი
|
მასალას აკლია სრულყოფილება,,თუმცა რაც არის
წარმოდგენილი,გარკვევითაა.
|
მასალა ნათლად და გარკვევითაა წარმოჩენილი
|
თვალსაჩინო მასალისა და სტს გამოყენება
|
არ არის გამოყენებული თვალსაჩინო
მასალა
|
თვალსაჩინო მასალა ნაწილობრივ
გამოიყენა
|
კარგად იყენებს თვალსაჩინო
მასალას და სტს
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
ვერ ამყარებს აუდიტორიასთან კონტაქტს
|
აუდიტორიასთან კონტაქტისთვის იყენებს
მხოლოდ ვერბალურ ხერხებს
|
კარგად ამყარებს აუდიტორიასთან კონტაქტს
|
No comments:
Post a Comment